Strategische heroriëntatie
- Posted by Frank Beckers
- On 18/07/2015
Bedrijven die met regelmaat duidelijke strategische keuzes maken en consequent volgens deze keuzes handelen, zijn succesvoller dan bedrijven die dat niet doen. Mede door de veranderde (en nog steeds sterk veranderende) wereld is het noodzakelijk om dingen anders en beter te doen. Het is geen kwestie meer van links of rechts wat in de kosten snijden! De concurrentie is moordend en speelt in op alle veranderingen om ons heen. Speciaal voor het MKB ontwikkelde PROINT een efficiënte en effectieve aanpak voor een strategische heroriëntatie.
De MKB Strategische heroriëntatie levert het volgende op:
* een duidelijk visie (voor de lange en korte termijn);
* een sterke organisatie (met passende processen en procedures);
* aantrekkelijke producten en/of diensten (inclusief moderne marketing/sales aspecten);
* een optimaal financieel beheer (toekomst georiënteerde administratieve omgeving);
* een passende en effectieve management rapportage en
* een eigentijds internet optreden.
Neem voor een oriënterend gesprek gerust contact met ons op.