© Copyright 2007-2022 by PROINT PROINT Consultancy & Business development (NL) PROINT 4Y R18 Slide 13 02-02-2022 Business Model Canvas CUSTOMER SEGMENTS KEY PARTNERS KEY ACTIVITIES VALUE PROPOSITIONS CHANNELS CUSTOMER RELATIONSHIPS KEY RECOURCES COST STRUCTURE REVENUE STREAMS Wie zijn onze key-partners, of kernleveranciers en welke activiteit voeren zij uit? Wat zijn onze belangrijkste kosten posities? Voor welke waarde (proposities) zijn onze klanten bereid om te betalen? Welke kernactiviteiten zijn noodzakelijk voor onze waarde proposities, distributiekanalen, klantrelaties, etc.? Welke keyrecources zijn noodzakelijk voor onze waarde proposities, distributiekanalen, klantrelaties, etc.? Welke waarde proposities leveren wij aan onze klanten? In welke klantbehoefte voorzien wij? Voor wie creëren wij waarde? Wij zijn onze belangrijkste klantengroepen, klantsegmenten? Welke relatie onderhouden wij met de klanten (klantsegmenten)? Via welke kanalen bereiken wij onze klanten (klantsegmenten)?
RkJQdWJsaXNoZXIy ODY4MDI=