Business modeling
PROINT helpt bedrijven met het identificeren van nieuwe en succesvolle manieren van zakendoen door het actuele business model te analyseren, om daarna te kunnen innoveren naar één of meer actuele en succesvolle business modellen. Uiteraard kunnen wij helpen met het valideren en implementeren van de nieuwe business modellen.
Business model
PROINT gebruikt onder andere de methodes ‘Business Model Canvas’ en ‘Value proposition Design’ (van Alexander Osterwalder) in combinatie met de aanpak ‘ontwerp betere business’ (van Patrick van der Pijl) voor het business model denken. De combinatie van kennis en ervaring over strategische heroriëntatie met business modeling, zorgen ervoor dat wij organisaties snel en deskundig kunnen laten transformeren naar betere prestaties.
Gedrevenheid
PROINT heeft grote interesse in business modellen die beter aansluiten bij de steeds weer veranderende markten en veranderend consumentengedrag. Veel overleg en ervarings-uitwisselingen met andere organisaties en universiteiten zorgen voor actuele kennis op dit gebied.
Samen met u
PROINT organiseert een inspirerende workshop waarin u samen met ons de actuele situatie in kaart brengt om daarna op zoek te gaan naar een succesvol en toekomst georiënteerd business model. Afhankelijk van uw situatie duurt deze workshop 1 tot 2 dagen. Neem vrijblijvend contact met ons op!